Eyeliner

 
Eyeliner
Om ni skall lägga en tjockare/bredare eyeliner så tänk på att avsluta med en tunn spets längst ut i kanten.
Det är lätt att bli darrig om man börjar tänka för mycket. Men ha tålamod och kör så det ryker.
Alltså...
Längst in i ögonvrån skall det vara lite tunnare och sen övergå till tjockare och sen avsluta med tunn spets.
 
Andra tips är om du gillar mer markerade ögon så varför inte markera ögat med tjockare streck.
Eller för att få ytterligare markerade ögonen .. måla runt hela ögonen. Det blir riktigt snyggt det med, om du gillar att ha det där lilla extra, och att det skall synas lite mer än vanligt.
Jag kör precis efter vilka kläder och humör jag är på:=)
 
Mina bröder brukar säga att jag byter stil varje gång jag träffar dem,
men våga prova! Det är mitt tips till Er.
 
Jag använder mig mestadels av flytande eyeliner,
lätt att applicera och arbeta med. Penseln har en spetsad borste vilket gör den lätt att applicera på ögonen.
Använder mig av:
 
 
 
 
 
 
 

• Framhäver  ögonen

• Fin, spetsad borste – du kan välja att göra ett tjockt eller tunt streck

• Intensiv, flytande färg som är lätt att applicera, den torkar snabbt och håller länge

• Vattenfast eyeliner som förblir intakt även i kontakt med vatten

• Testad under överinseende av ögonläkare och hudläkare. Innehåller inte parfym, vilket minskar risken för allergiska reaktioner

• Passar även personer som bär kontaktlinser

 

Hoppas Ni fick lite tips iallafall:)

http://www.amway.se/user/am8842371

 

 

 

 
 

Kommentarer :

#1: moa

Bra tips! Har du nått bar tips på en bra concealer? jag är i stort behov av en .. :)

Svar: Hej! Kul att du tycker det. Absolut! Jag kan lägga upp på min blogg om concealer, så kan du läsa där alldeles strax :):) Hoppas du har en bra dag//Malin
Marny

skriven

Kommentera inlägget här :